Rabu, 21 Desember 2011

Anugerah Agung Entertainment

Minggu, 25 Desember 2011


PRODUK BRAINWAVE ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE



Satu-satunya Program Luarbiasa Rahsia Membangkitkan Gelombang Otak ke tahap Optimum Tercepat dan Terhebat Untuk Anda

MAKSIMUMKAN POTENSI DIRI ANDA DENGAN TERAPI SAINTIFIK & METAFIZIK GELOMBANG OTAK


RAHSIA TEKNOLOGI TERAPI SAINTIFIK GELOMBANG OTAK UNTUK MEMAKSIMUMKAN POTENSI DIRI, KECERDASAN FIKIRAN, KESIHATAN, SERTA KESUKSESAN PERIBADI ANDA

SIAPAPUN ANDA YANG MENGINGINKAN KEBERHASILAN BISNES, MENJADI JUTAWAN,PENDIDIKAN, PERGAULAN, KESIHATAN DAN PEKERJAAN, MAKA ANDA SUDAH BERADA DI BLOG YANG TEPAT

APA ITU TERAPI GELOMBANG OTAK ?

Teknologi Saintifik Gelombang Otak



Anugerah Agung Spiritual Development Centre memanfaatkan kemajuan ilmu pengetahuan neuroscience, neurotechnology, microelectronics, sound healing technology. Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D telah menghasilkan suatu produk yang luarbiasa yang dinamakan Anugerah Agung Mind Sync Activator yang memanfaatkan teknologi canggih dan saintifik dan gabungan ilmu Metafizik.

PENGENALAN

Jaringan otak manusia menghasilkan gelombang elektrik yang berfluktuasi. Gelombang elektrik ini disebut brainwave atau gelombang otak. Pada tahun 1929, Hans Berger, seorang psikiater Jerman, menemukan Electro Encephalograph (EEG) yang boleh digunakan untuk mengukur gelombang elektrik yang dihasilkan otak. Sejak saat itu teknologi berbasaskan gelombang otak untuk meningkatkan kemampuan fikiran dan perkembangan diri manusia di seluruh dunia.
Kajian selama bertahun-tahun menunjukkan bahawa gelombang otak tidak hanya menunjukkan keadaan fikiran dan tubuh seseorang, tetapi dapat juga disimulasi untuk mengubah keadaan mental seseorang. Dengan menyelaraskan otak agar memproduksi atau mereduksi jenis frekuensi gelombang otak tertentu, maka dimungkinkan untuk menghasilkan beragam keadaan mental dan emosional.

Secara garis besar, otak manusia menghasilkan empat jenis gelombang otak secara bersamaan, iaitu beta, alpha, tetha, delta. Akan tetapi selalu ada jenis gelombang otak yang dominan, yang menandakan aktiviti otak saat itu. Misalnya jika kita tertidur, maka gelombang otak yang dominan adalah delta. Gelombang otak dapat dimanipulasi (diprogram) dengan cara mendengarkan suara yang sudah diatur frekuensinya untuk mendapatkan kesan tertentu sesuai keperluan.
Misalnya untuk meditasi, yang diperlukan adalah keadaan relaksaksi yang dalam (seperti tidur) tetapi fikiran atau kesedaran tetap bekerja. Hal ini tentu sulit dilakukan oleh manusia pada umumnya, dan para meditator (penggemar meditasi) perlu berlatih bertahun-tahun untuk mencapai keadaan seperti itu. Namun dengan bantuan BRAINWAVE yang sudah diprogram secara khusus ini, seseorang boleh memasuki keadaan meditasi dalam waktu beberapa hari latihan saja. Para meditator barat telah menggunakan teknologi gelombang otak ini untuk memasuki fikiran bawah sedar dalam waktu yang cepat.

PENJELASAN TEKNOLOGI SAINTIFIK BRAINWAVE(GELOMBANG OTAK

Kalau kita pergi hospital, labotarium, atau ke pusat-pusat penelititan fungsi otak manusia, maka kita akan menemui EEG atau electroencephalogram dan Brain Mapping. Kedua alat tersebut digunakan untuk mengamati aktiviti otak manusia. Perbezaannya adalah Brain Mapping hanya memeriksa secara fizik. Untuk mengetahui adanya gangguan, kerosakan atau kecacatan otak, sebagai contoh tumor otak, pecahnya pembuluh darah otak(stroke), hentakan pada kepala dan seterusnya. Sedangkan EEG memeriksa getaran, frekuensi, signal/isyarat atau gelombang otak yang kemudian dikelompokkan kedalam beberapa keadaan kesedaran.

Getaran atau frekuensi adalah jumlah impuls persaat dengan satuan hz. Berdasarkan kajian dan eksperimen selama bertahun-tahun di berbagai negara maju, frekuensi otak manusia berbeza-beza untuk setiap fase kesedaran, rileks, tidur ringan, tidur nyenyak, trance, panik, dan sebagainya. Melalui penelitian yang panjang, akhirnya para ahli syaraf (otak) sependapat bahawa gelombang otak berkaitan dengan keadaan fikiran. kami akan jelaskan satu per satu tentang jenis-jenis frekuensi gelombang otak dan pengaruhnya terhadap keadaan otak manusia.

Kajian & penelitian para pakar selama bertahun-tahun menunjukkan bahawa gelombang otak tidak hanya menunjukkan keadaan fikiran dan tubuh seseorang, tetapi dapat juga distimulasi untuk mengubah keadaan mental seseorang. Dengan menyelaraskan otak agar memproduksi atau mereduksi jenis frekuensi gelombang otak tertentu, maka dimungkinkan untuk menghasilkan beragam situasi mental dan emosional



GAMMA (16 hz - 100 hz)

Adalah gelombang otak yang terjadi pada saat seseorang mengalami aktiviti mental yang sangat tinggi, misalnya sedang berada di arena pertandingan, merebut kejuaraan, tampil dimuka umum, sangat panik, ketakutan, keadaan ini dalam kesadaran penuh. Berdasarkan penyelidikan Dr. Jeffrey D. Thompson (Center for Acoustic Research) di atas gelombang gamma sebenarnya masih ada lagi iaitu gelombang Hypergamma ( tepat 100 Hz ) dan gelombang Lambda (tepat 200 Hz), akan yang merupakan gelombang-gelombang supernatural atau berhubungan
dengan kemampuan yang luar biasa.

BETA (di atas 12 hz atau dari 12 hz s/d 19 hz)

Merupakan gelombang otak yang terjadi pada saat seseorang mengalami aktiviti mental yang sedar 100%. Anda berada dalam keadaan ini ketika Anda melakukan kegiatan Anda sehari-hari dan berinteraksi dengan orang lain di sekitar Anda. Gelombang beta dibahagikan menjadi 3 kelompok, iaitu high beta (lebih dari 19 Hz) yang merupakan transisi dengan getaran gamma , lalu getaran beta (15 hz -18 hz) yang juga merupakan transisi dengan getaran gamma, dan selanjutnya lowbeta (12 hz ~ 15 hz).

Sensori Motor Rhytm (12 hz - 16 hz)

SMR sebenarnya masih masuk kelompok getaran lowbeta, namun mendapatkan perhatian khusus dan juga baru dipelajari secara mendalam akhir-akhir ini oleh para pakar, kerana penderita epilepsy, ADHD ( Attention Deficit and Hyperactivity Disorder) dan Autism ternyata tidak menghasilkan gelombang jenis ini. Para penderita gangguan di atas tidak tidak mampu berkonsentrasi atau fokus pada suatu hal yang dianggap penting. Sehingga setiap pengubatan yang tepat adalah cara agar otaknya mampu menghasilkan getaran SMR tersebut. Dan hal ini boleh dilakukan dengan teknik neurofeedback .

ALPHA ( 8 hz - 12 hz )

Adalah gelombang otak yang terjadi pada saat seseorang yang mengalami relaksasi atau mulai istirehat dengan tanda-tanda mata mulai menutup atau mulai mengantuk. Anda menghasilkan gelombang alpha setiap akan tidur, tepatnya masa peralihan antara sedar dan tidak sedar. Fenomena alpha banyak dimanfaatkan oleh para pakar hipnotis untuk mulai memberikan sugesti/saranan kepada pasiennya. Orang yang memulai meditasi (meditasi ringan) juga menghasilkan gelombang alpha. Frekuensi alpha 8 -12 hz , merupakan frekuensi pengendali, penghubung fikiran sedar dan bawah sedar. Anda boleh mengingat mimpi Anda, kerana Anda memiliki gelombang alpha. Kabur atau jelas sebuah mimpi yang dapat Anda ingat, tergantung kualiti dan kuantiti gelombang alpha pada saat Anda bermimpi.Info:Anda boleh mengikuti program Hipnotis Moden dan Hipnotis Tradisional di Anugerah Agung Spiritual Development Centre

THETA ( 4 hz - 8 hz )

Adalah gelombang otak yang terjadi pada saat seseorang mengalami tidur ringan, atau sangat mengantuk. Tanda-tandanya nafas mulai perlahan dan dalam. Selain orang yang sedang diambang tidur, beberapa orang juga menghasilkan gelombang otak ini saat trance, hipnosis, meditasi dalam, berdoa, menjalani ritual agama dengan khusyuk. Orang yang mampu mengalirkan energi chi, prana atau tenaga dalam, juga menghasilkan gelombang otak theta pada saat mereka latihan atau menyalurkan energinya kepada orang lain.

Bayi dan kanak-kanak rata-rata tidur lebih dari 12 jam dalam sehari. Itulah mengapa otak anak-anak selalu dalam fase gelombang alpha dan theta. Perlu diingat, gelombang alpha dan theta adalah gelombang fikiran bawah sedar. Oleh sebab itu, anak-anak cepat sekali dalam belajar dan mudah menerima perkataan dari orang lain apa adanya. Gelombang otak ini juga menyebabkan daya imaginasi anak-anak luar biasa. Ketika mereka bermain kereta mainan misalnya, imaginasi mereka aktif dan permainan menjadi sangat menyeronokkan.
Gelombang otak theta juga dikenal sebagai "gelombang ajaib", kerana berkaitan dengan kekuatan psikik. Berdasarkan penyelidikan para ahli, bahawa banyak terjadi kecelakaan pesawat udara, perlanggaran, kebakaran, kecelakaan kapal laut yang menewaskan banyak orang. Namun ada keanehan, beberapa anak kecil boleh terselamat. Kemungkinan ini dikeranakan anak-anak hampir setiap saat dalam keadaan gelombang theta. Perasaan dekat dengan Tuhan pun akan terjadi apabila kita dapat memasuki fase gelombang theta. Anda mungkin pernah mengalaminya saat Anda berdoa, meditasi, Tafakkur serta melakukan ritual-ritual agama. Dengan dasar inilah "GOD SPOT" ditemukan.

Schumann Resonance (7.83 hz)

Schumann Resonance adalah getaran alam semesta pada frekuensi 7.83 Hz yang juga masuk dalam kelompok gelombang theta. Seseorang yang otaknya mampu menghasilkan dan mempertahan frekuensi ini memiliki kemampuan supernatural, seperti ESP, telepati, clairvoyance, dan fenomena psikik lainnya. Anak indigo, iaitu anak super cerdas yang biasanya berkemampuan ESP atau Extra Sensory Perception, juga boleh memasuki gelombang ini dengan mudah dan konstan.

DELTA (0.5 hz - 4 hz)

Adalah gelombang otak yang memiliki amplitudo yang besar dan frekuensi yang rendah, iaitu dibawah 3 hz. Otak Anda menghasilkan gelombang ini ketika Anda tertidur lelap, tanpa mimpi tidak berfikir, dan tidak merasakan apa-apa. Fase delta adalah fase istirehat bagi tubuh dan fikiran. Tubuh Anda melakukan proses penyembuhan diri, memperbaiki kerosakan jaringan, dan aktif memproduksi sel-sel baru saat Anda tertidur lelap.
Penemuan baru dibidang frekuensi dan gelombang otak manusia oleh Dr. Jeffrey D. Thompson dari Neuroacoustic Research, bahawa masih ada gelombang dan frekuensi lain dibawah delta, atau dibawah 0.5 hz, iaitu frekuensi EPSILON, yang juga sangat mempengaruhi aktiviti mental seseorang dalam kemampuan supranatural, seperti pada gelombang theta diatas.

METHOD SIMULASI GELOMBANG OTAK

Simulasi gelombang otak adalah fenomena yang alami, sama alaminya dengan teori fizik. Getaran suara tertentu yang didengarkan telinga boleh menggetarkan otak, sehingga otak memproduksi gelombang yang frekuensinya sama dengan frekuensi suara yang kita dengar.
Demikian pula otak manusia, dengan diketahuinya setiap tingkat gelombang otak manusia yang mampu beresonansi dari getaran audio, visual, dan signal raba atau perasaan, maka kita dapat mensimulasi otak kita agar menghasilkan gelombang otak tertentu sesuai keperluan, misalnya untuk meningkatkan kemampuan berfikir, ingatan, pemahaman yang cepat,menenangkan fikiran, meditasi, aktiviti-aktiviti supranatural, mengubati atau meningkatkan kesihatan bagi mereka yang menderita ADHD, ADD atau Autism, susah tidur dan seterusnya.

Ketika ini nada Isochronic menjadi standard teknologi nada yang paling efektif dalam dunia terapi gelombang otak yang sebelumnya dikuasai oleh teknologi binaural beats sebagai teknologi nada yang paling dikenal dalam dunia terapi gelombang otak.

Binaural beats pertama kali ditemukan pada tahun 1839 oleh ilmuwan Germany yang bernama H.W. Doove.

Kemampuan manusia untuk mendengar binaural beats merupakan kesan dari evolusi adaptasi. Banyak spesies yang berevolusi, mampu untuk mengesan binaural beats kerana struktur otak mereka.

Pada manusia, binaural beats dapat dikesan ketika frekuensi gelombang karier/pembawa berada dibawah 1000 Hz. Mengapa demikian: panjang gelombang dibawah 1000Hz lebih panjang daripada diameter tengkorak manusia. Oleh kerana itu, panjang gelombang ini meliputi sekeliling tengkorak dan akibatnya dapat didengarkan oleh kedua telinga.

Pada saat gelombang suara melalui tengkorak, setiap telinga mendengar porsi yang berbeza dari gelombang tersebut. Perbezaan ini yang memungkinkan gelombang di bawah 1000 Hz dapat terdengar.

KAEDAH TERKINI UNTUK MENSTIMULASI OTAK

Ada beberapa macam cara yang boleh digunakan untuk menstimulasi otak kita. Diantaranya:

Binaural Beats

Prinsipnya sama dengan prinsip frekuensi biasa, apabila 2 gelombang frekuensi f1 dan f2 (telinga kanan dan kiri ) dipadukan menjadi satu, maka secara matematik akan diperoleh hasil sebagai berikut :
* frekuensi dasar iaitu f1 dan f2.
* kelipatan atau harmonik ganjil dari masing2 frekuensi iaitu 3f1, 5f1 dst dan 3f2, 5f2 dst
* selisih dan jumlah dari kedua frekuensi dasar tersebut ( f1 – f2) dan (f1+f2).

Bergantung dari aplikasi matematik tersebut, pada penggunaan dan perhitungan untuk otak maka yang direspon “hanya” f1 dan f2 sebagai suara biasa dan ( f1 – f2 ) yang akan direspon oleh otak sebagai gelombang gamma, beta, alpha, theta atau delta misalnya f1 = 400 hz dan f2 = 410 hz , maka f = 10 Hz direspon otak sebagai gelombang alpha. Maka selisih dua frekuensi yang berbeza ini disebut binaural beat atau pelayangan 2 signal. Binaural beat ditemukan dan diselidiki pertama kali oleh Heinrich Wilhelm Dove pada tahun 1839.

Gelombang Isochronics (Monoaural Beat)

Kerana dengan sistem binaural beat diperlukan dua headphone stereo (kiri dan kanan) atau pemasangan pembesar suara (speaker) yang dipasang tepat disamping kiri dan kanan, agar otak merespon cukup baik, maka sistem ini kurang selesa bagi beberapa orang. Maka dipilih cara lainnya yang lebih baik, iaitu dengan sistem Isochronics

Pada gelombang isochronic, maka baik suara yang didengar ditelinga kiri maupun kanan akan memiliki frekuensi suara dan amplitudo yang sama, hanya kedua signal tersebut dimodulasikan dengan impuls/switch on/off (hidup/mati) dengan batasan-batasan irama gelombang otak (beta, alpha, theta, delta) tersebut disesuaikan dengan target-batasan aktiviti mental yang akan dicapai seseorang.
Stimulasi gelombang otak yang memakai sistem isochronic punya kelebihan tersendiri iaitu tidak memerlukan headphone stereo. Cukup yang speaker/headphone mono atau 1 headphone atau mono-speaker saja hasilnya sudah sama dengan dua headphone stereo jika menggunakan sistem binaural.

Kajian selama bertahun-tahun menunjukkan bahawa gelombang otak tidak hanya menunjukkan keadaan fikiran dan tubuh seseorang, tetapi dapat juga distimulasi untuk mengubah gelombang mental seseorang.
Dengan menyelaraskan otak agar memproduksi atau mereduksi jenis frekuensi gelombang otak tertentu, maka dimungkinkan untuk menghasilkan beragam keadaan mental dan emosional.

Kegunaannya tidak hanya terbatas pada hal-hal berikut ini: penyembuhan penyakit panas baran, mengurangi stress, depresi, kegelisahan, mengatasi sulit tidur, memudahkan relaksasi dan meditasi.

Dengan menstimulasikan gelombang otak dengan benar, maka sesiapapun yang mengalami kesukaran untuk mendapatkan tidur yang berkualiti, atau yang mengalami insomnia boleh mengatasi masalah-masalah mereka. Dengan istirehat yang bagus, maka keadaan fizik dan fikiran seseorang akan lebih baik. Mereka pun akan dapat bekerja dengan lebih optimum. Dalam keadaan fikiran yang baik, tentunya akan menjauhkan seseorang dari penyakit, seperti stress dan depresi. Maka, stimulasi gelombang otak ini boleh dijadikan sebagai suatu solusi media relaksasi bagi mereka-mereka yang banyak berfikir, yang sulit tidur, dan yang tidurnya tidak berkualiti.

Cara Kerja Teknologi BrainWave Entertainment Dan Binaural Beat



Entrainment merupakan salah satu teori fizik, dimana 2 putaran/siklus saling bersinkronisasi secara natural satu dengan lainnya dalam rangka menghasilkan kerja yang lebih efisien.

Entrainment adalah istilah yang digunakan untuk melatih belahan otak kiri dan kanan agar dapat bekerjasama (sinkron) dengan baik. Otak dengan tingkat kerjasama yang tinggi, umumnya akan membuat orang melihat kehidupan dengan lebih objektif, tanpa ketakutan dan kecemasan.

Entrainment juga terdapat dalam ilmu kimia, astronomi, ke-elektrikan dan banyak lagi tetapi dapat juga diterapkan dalam ilmu otak.

Ketika otak diberikan stimulus, melalui telinga, mata atau indera lainnya, otak menghasilkan kejutan elektrik sebagai tindakbalasnya. Hal ini disebut dengan Cortical Evoked Response.

Respon elektrik ini bergerak keseluruh bahagian otak dan menjadi apa yang seseorang lihat dan dengar.

Ketika otak mendapatkan stimulus yang berulang-ulang dan terus menerus, seperti nada ketukan atau kilauan cahaya, otak merespon dengan mensinkronisasi atau entraining siklus elektriknya terhadap nada eksternal tersebut.

Hal ini biasa disebut dengan FFR atau Frequency Following Response, dan dapat digunakan untuk mengatur pola gelombang otak seseorang.

Pemahaman moden menyangkut gelombang elektrik otak dimulai sejak tahun 1800-an yang dipelopori oleh Richard Caton orang pertama yang menemukan bahawa perubahan dalam konfigurasi gelombang elektrik otak seseorang berkaitan dengan aktiviti mental orang tersebut.

Awal pemahaman tentang sifat keelektrikan otak dimulai tahun 1963 melalui kajian Joseph Kamiya.Eksperimen Kamiya membuktikan bahawa seseorang mempunyai kemampuan untuk mengendalikan gelombang otaknya. Kajian tersebut membuka peluang besar bagi kajian dan pelatihan gelombang otak yang mulai mewabak pada tahun 1970-an dan menjadikan banyak peneliti berkesimpulan bahwa keadaan gelombang alfa merupakan hal yang luar biasa.

Hasil penelitian tahun 1970-an mendorong kajian lanjutan terhadap gelombang otak serta mempelajari bagaimana stimulasi sensor dapat mempengaruhi otak.

Sekelompok ilmuwan mulai mengadakan penelitian dengan menggunakan cahaya dan suara mengetahui adanya kecenderungan otak untuk "mengikuti" rangsangan dari luar seperti suara, musik, pukulan drum, bahkan gerakan cahaya lilin.

Jika anda mendengarkan musik Baroque (musik abad 17), otak anda akan mulai mengikuti irama musik tersebut, menciptakan gelombang otak yang sangat berguna untuk belajar dan mengingat.

Penelitian memberikan pemahaman baru terhadap fenomena otak yang disebut " entrainment" di mana gelombang otak seseorang dilatih untuk dapat menyesuaikan dengan rangsangan eksternal.

III. Bagaimana otak "menyanyi dan menari"?

Anda mengetahui bahawa otak memiliki aliran elektrik. Otak menggunakannya untuk "menyanyi dan menari" dalam pola seperti gelombang berirama yang disebut dengan "gelombang otak."

Ragam pola gelombang otak ini dihasilkan oleh irama yang berasal dari aliran elektrik dalam sel otak anda (biasa disebut neuron) yang secara bergantian "on dan off" seperti scalar elektrik

Mari kita bahas lebih lanjut tentang "nyanyian dan tarian" gelombang otak anda dan bagaimana mereka menciptakan pengalaman kejiwaan yang unik terhadap diri anda:

A. Otak "berfikir" anda

Dalam keadaan normal, otak berada dalam gelombang Beta. Gelombang otak cepat ini selalu aktif ketika anda sedang sedar/terjaga.

Saat anda sedang meneliti, atau memecahkan masalah dapat dipastikan gelombang otak Beta sedang berfungsi. Begitu juga pada saat anda sedang bercakap atau bahkan ketika anda sedang bercakap dengan diri sendiri.

Gelombang Beta "berputar" sangat cepat iaitu mulai dari 14 sampai 30 kali tiap saat, kadangkala lebih cepat dari itu. Ilmuwan memberikan satuan "cps" atau "cyle per second" (putaran per saat) untuk menghitung kecepatan putaran gelombang otak yang terjadi. Gelombang Beta yang lebih lambat putarannya (14-18 cps) berhubungan dengan kemampuan bercakap, kewaspadaan, dan berfikir anda. Gelombang beta yang lebih cepat putarannya (sekitar 30 cps lebih) sering dikenal sebagai gelombang otak "Gamma".

Sebahagian orang menggunakan gelombang Gamma untuk melakukan hal yang kompleks, seperti melakukan pemecahan kiraan matematik dalam fikiran mereka. Tapi bagi kebanyakan orang, gelombang Gamma cenderung terjadi pada saat mereka sedang mengalami stress dan kegelisahan.

B. Otak "kreatif" anda

Ketika anda sangat tenang, otak anda secara automatik akan memperlambat gelombangnya menuju gelombang Alfa. Salah satu kegunaan gelombang ini yang paling mendasar adalah kemampuannya untuk menghilangkan/mengurangi stress dalam waktu singkat kegunaan lain dari gelombang Alfa adalah meningkatkan kreativiti, kemampuan belajar dan daya ingat, serta kemampuan untuk mengekspresikan diri.

Gelombang Alfa juga merupakan dasar bagi pengembangan tingkat kesedaran mental yang lebih baik juga berguna untuk keadaan otak yang "terintegrasi secara menyeluruh".

Getaran gelombang Alpha pada 8 sampai 13.9 cps menjadi lebih dominan ketika anda berada dalam keadaan tenang dan diam terutama jika mata tertutup. Gelombang Alfa dapat terjadi ketika anda melakukan visualisasi, introspeksi diri (tafakkur), meditasi, tidur, mengelamun, dan relaksasi ringan.

Gelombang Beta dan Alfa dapat dikatakan sebagai "suara" dari fikiran sedar Anda.

C. "Jambatan alpha-theta" yang misteri

Ada wilayah tertentu dari gelombang otak yang cukup menarik perhatian iaitu, jambatan Alpha-Theta (A-T). Jembatan A-T merupakan kombinasi gelombang otak yang unik dari Alfa Dasar dan Teta Tinggi.

Jembatan A-T berfungsi layaknya pintu antara alam sedar, bawah sedar, dan tak sedar fikiran anda.

Mereka yang jambatan A-T-nya aktif, punya kemampuan untuk mengingat mimpi yang mereka alami, dan cenderung untuk memiliki memori dan intuisi yang baik.

Sedangkan, mereka yang jambatan A-T-nya tidak terbuka, sulit untuk berkomunikasi antara alam sedar dan fikiran bawah sedar mereka.

D. Otak "integratif" anda

Gelombang Teta yang lebih lambat adalah gelombang yang "integratif", bergetar antara 7.9 sampai 4 cps. Banyak orang beranggapan bahawa gelombang Teta hanya terjadi ketika anda sedang tidur nyenyak, tetapi hal ini tidaklah benar.

Bagaimana anda menngesan aktiviti gelombang Theta? Pernahkan anda mengalami suatu kejadian dimana anda merasa ada sesuatu yang salah tetapi anda tidak mampu menjelaskannya? Atau barangkali anda merasakan bahawa ada sesuatu yang seharusnya anda lakukan, tetapi anda tidak tahu apa itu?

Ciri-ciri diatas adalah keadaan ketika gelombang Theta anda sedang beraksi. Dalam kaitannya dengan citra diri yang terjadi dalam gelombang Theta seperti misalnya anda kadang-kadang merasa hampir memperoleh sesuatu tetapi gagal lagi dan lagi. Kebanyakan orang tidak mampu mengakses gelombang Theta mereka dan beranggapan bahawa sensasi gelombang Theta hanya terjadi pada saat kita tidur.

Gelombang Teta menyediakan "suara" fikiran bawah sedar dan menjadi tempat emosi dan memori anda berada.

Theta juga dihubungkan dengan kreativiti tetapi memerlukan gelombang otak frekuensi sedar (Alfa dan Beta) untuk menyalurkan kreativiti tersebut ke dalam keadaan sedar di mana anda baru dapat melakukan sesuatu.

E. Otak "jiwa" anda

Delta, gelombang otak yang paling lambat, mulai dari 3.9 cps ke bawah. Delta merupakan frekuensi gelombang otak yang terjadi pada saat anda tertidur lelap, juga merupakan sumber dari penyembuhan dan pengaturan kembali memori/ingatan.

Gelombang otak Delta menyebabkan otak kita melepaskan Hormon Pertumbuhan (HgH) – suatu hormon anti-penuaan yang alami. Gelombang otak Delta yang berkisar antara 3.4 sampai 3.7 cps juga terlibat dalam ESP ( Extra Sensory Perception).

Pernahkah anda memikirkan seseorang, dan tidak lama kemudian orang bersangkutan menelefon anda? Atau anda seperti mengetahui apa yang akan diucapkan seseorang meskipun mereka belum bercakap? Ini adalah contoh dari gelombang Delta anda ketika aktif.

Gelombang Delta merupakan "suara" bagi fikiran bawah sedar anda.

Gelombang Delta terjadi pada saat anda tidur, tetapi dapat juga aktif selama anda dalam keadaan sedar. Mereka yang dalam keadaan sedar memiliki gelombang Delta yang banyak, cenderung menjadi sangat intuitif. Mereka dikatakan sebagai cenayang mereka sejalan dengan sesuatu yang sepertinya tidak diketahui oleh orang lain.

Penggunaan CD BrainWave Entertainment dan Binaural Beat Frequency menggunakan rangsangan eksternal (mendengarkan compact disc) bertujuan menyelaraskan otak anda masuk ke dalam gelombang otak tertentu seperti yang anda inginkan. melalui beberapa hal tahapan seperti dibawah ini:

1. Pada tingkatan yang paling sederhana, terapi gelombang otak bertujuan untuk menyelaraskan otak anda ke dalam keadaan mental/kejiwaan tertentu (seperti relaksasi) dengan menggunakan suara-suara. Jenis suara yang digunakan disebut dengan "binaural beats" iaitu suara yang diulang-ulang yang dirancang untuk menciptakan gelombang otak frekuensi tunggal, seperti Alfa, dalam otak anda.

2. Pada tingkat berikutnya, terapi gelombang otak menyediakan pola suara yang dirancang khusus yang bertujuan untuk merangsang kombinasi beberapa gelombang otak yang lebih bermanfaat (seperti terapi gelombang otak Alpha-Theta).

3. Pada tingkatan yang paling canggih, program terapi gelombang otak yang dirancang khusus, melatih otak anda untuk menghasilkan kombinasi pola gelombang otak Beta-Alpha-Theta-Delta yang sangat kompleks. Pola gelombang otak jenis ini terdapat dalam otak orang-orang genius kreatif, miliarder, para pemimpin spiritual, cenayang, dan juga para top eksekutif.


MEMPERKENALKAN KEPADA ANDA:
PRODUK BRAINWAVE ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE
THE POWER OF BRAINWAVE ENTRAINMENT TECHNOLOGY

(Satu-Satunya Dan Pertama Seumpamanya Di Malaysia)

Produk 1:
ANUGERAH AGUNG MIND-SYNC-MONEY MAGNET
(BRAINWAVE TECHNOLOGY)




Anugerah Agung Spiritual Development Centre memperkenalkan kepada anda suatu kaedah untuk mengoptimumkan potensi Money Magnet Diri Anda dengan jalan yang sangat mudah, iaitu dengan memanfaatkan teknologi Saintifik gelombang otak (Brainwave Entrainment Technology+Teknologi Metafizik). Dengan penggunaan yang sangat mudah dan praktikal, Anda akan menemukan manfaat nyata yang dapat anda rasakan dengan cepat.
Hanya dalam masa beberapa minit sahaja anda menggunakan Teknologi Brainwave dengan cepat dan mudah melatih Minda Bawah Sedar anda untuk lebih konsisten menarik lebih banyak rezeki/wang/material/kemewahan kepada anda dalam meningkatkan kuantiti dan kualiti kehidupan anda dalam 24 jam sehari walaupun ketika anda sedang tidur dan dalam sebarang keadaan ekonomi.

MAGNET WANG

Apa yang akan anda dapatkan dari Program Anugerah Agung Brainwave Mind Sync-Money Magnet ini?

• Jadikan fikiran anda sebagai magnet wang dan kekayaan!
• Think and act like a winner!
• Ciptakan kesuksesan anda dengan mudah
• Temukan rahsia jutawan berfikir dan bertindak
• Tingkatkan kreativiti ke level maksimum!
• Booster daya imaginasi dan daya berpikir kreatif
• Berfikir positif bila-bila masa dan dimana saja
• Penuhi semua keinginan anda
• Berfikir sukses setiap saat!
• Menilai situasi persaingan dengan presisi
• Bangkitkan motivasi kuat setiap saat
• Mengatasi rasa bosan dan stress di tempat kerja
• Dapatkan manual exclusive, dll

Rahsia Luarbiasa CEPAT KAYA Dengan Teknologi Saintifik Gelombang Otak(Brainwave)
+Teknologi Metafizik ...
(Teknik Kekuatan Minda Bawah Sedar),
Menjadi "MAGNET WANG"
"Kejayaan,Kesuksesan Kekayaan, Kebahagiaan
Serta Kemewahan Hidup Yang Anda
Impikan Selama Ini Bukan Lagi
Khayalan- Kini ia Adalah
Sebuah KENYATAAN!"


Ketahui Langkah Mudah & Tepat untuk Transformasikan Diri Anda
Menjadi Magnet Wang Dan Menukarkan
Segala Impian Anda Menjadi Kenyataan.
Mendapat Rezeki Yang Berlimpah Ruah
Kini Zaman Kegelapan Anda Telah Berakhir!


Duit dan kekayaan adalah amat berharga dalam kehidupan kita,tetapi yang paling penting adalah rasa gembira dan bersyukur diatas kedua nikmat ini. Menjadi seorang yang kaya is a good thing - persoalannya adalah bagaimana kita melakukannya dan adakah kita gembira dengan apa yang kita lakukan dalam mencapai kekayaan itu.

Seperti kebanyakan orang yang sering merasakan nak buat duit ni susah,Tetapi sebenarnya bila dalam mindset kita dah start dengan rasa ’susah’ ni, memanglah the end result akan jadi ’susah’ jugak. Jadi bagaimana untuk menjadi ‘money magnet’?

Powerful secrets to become a money magnet..

1) Throw the limiting beliefs that’s holding us

Tak semestinya perlu jadi lawyer atau doktor baru boleh jadi kaya. Contoh terbaik adalah billionaire seperti Bill Gates, Dell dan Steve Jobs. Bukanlah maksudnya mengajar seseorang untuk meninggalkan ilmu tetapi untuk memberi kesedaran yang creating money is not as hard as what people are thinking.

Kadang-kadang, untuk mencapai cita-cita, kita perlu menentang arus and it is very important to become aware of dream stealer. Tak payah tunggu orang lain bagi kebenaran untuk kita bertindak menyusuri jalan mendapatkan kejayaan yang kita ingini.

Build the courage within ourselves and pursue our dream of living the way we always dream of. Sedar atau tidak, bila kita passionate about what we are doing, kita akan start to attract money and wealth.

2) Melaburlah atas diri untuk meningkatkan ilmu kewangan dan personal development

Seseorang yang ingin menjadi ‘money magnet’ perlu menguasai teknik untuk mengawal kewangan masing-masing. Seperti kata Jim Rohn, “Work harder on yourself than you do on your job”

3) Ask for what you want - pohonlah apa yang anda ingini

Sekiranya anda mahu duit dan kesenangan hidup, jangan takut untuk memohon kepadaNya. Dia amat mendengar…

Jangan rasa segan silu dan jangan rasa anda tidak mempunyai hak untuk meminta dariNya. Pilihan terletak diatas tangan masing-masing. Kita boleh terus menerus trying to work really hard for money atau berterusan memohon padaNya apa yang kita mahu. Percayalah yang Dia Maha Mendengar dan kita perlu bersedia untuk menerima.

Petunjuk mungkin datang dalam bentuk ilham atau what we call ‘ahha’ moment tapi yang menerimanya perlulah bersedia untuk bertindak dan berusaha untuk menjadikannya realiti.

It is all up to you.

AWAS: Berhati-hati dengan Teknologi yang anda gunakan dan praktikkan dalam Program Anugerah Agung Money Magnet ini. Rahsia ini sungguh hebat dan sangat efektif, ia mampu membuat hidup anda berubah serta merta ke arah Kekayaan dan Kesuksesan jika digunakan sepenuhnya!

Dengan segenap kerendahan hati, saya ingin berkongsi teori tentang energi luar biasa dari Alam Semesta yang dapat ditarik ke dalam diri kita melalui teknik khusus, sangat mudah, sangat ilmiah dan insya Allah langsung dapat dirasakan, menjadi "Magnet Wang", Hidup kita akan berubah dengan sangat cepat. Teknologi ini saya dapatkan dan bahkan saya rasakan sendiri melalui inti pembelajaran ilmu spiritual, teori kekuatan bawah sedar, ilmu fizik Quantum mahupun bukti kedahsyatan hukum daya-tarik, kesemuanya saya gabungkan menjadi beberapa Langkah Mudah. Saya Berani memberi Jaminan Kerana Dengan Program Brainwave Ini, Potensi Alamiah Anda akan Bangkit,Aktif Kekuatan Anda Akan Berlipat ganda, dan Keberuntungan Akan Selalu Bersama Anda.

• Teknik Ini Sangat Ilmiah Kerana Boleh Dijelaskan dengan Ilmu Fizik Quantum dan Hukum Daya-Tarik(Law Of Attraction)
• Dan Saya Berani Memperkenalkan Teknologi Brainwave Ini kepada Anda Semua Kerana Saya Sendiri Telah Merasakan Langsung Kedahsyatan Teknologi Brainwave Ini.

Dengan Program Anugerah Agung Brainwave Money Magnet ini Saya Jamin Anda Akan Menjadi "Magnet Wang" dengan Sangat Cepat, Bahkan Banyak Keajaiban Lain Akan Mengikutinya Secara Automatik sbb :

* Anda akan menemukan jalan sukses dengan cepat (Magnet Wang )
* Anda akan menemukan potensi besar yang ternyata dimiliki
* Anda akan menemukan bidang / karier yang sangat diminati
* Anda akan merasakan kebahagiaan hati yang sangat menyenangkan
* Anda akan sembuh dari sakit dan menjadi lebih sihat
* Anda akan merasa sering beruntung dalam setiap langkah
* Anda akan lebih percaya diriAnda akan lebih dihormati orang banyak
* Buka Aura Automatik
* Sukses, Peluang Kerja Pasti Dalam Genggaman
* Menemukan Peluang Usaha Terdahsyat Dalam Bawah Sedar sendiri
* Meraih Impian TerBesar Fikiran kita

Wow, Banyak Sekali ...

Memang Inilah Kedahsyatan Teknik Kekuatan Minda Bawah Sedar, Anda Benar-Benar Akan Berubah, Nikmati Saja ...

Sangat Ilmiah, Logik, Masuk Akal, Halal, Sangat Mudah & Sangat Cepat Hasilnya...

BONUS SUPER ISTIMEWA:

1) E book Ilmu Kunci Emas Kekayaan Agung Terdahsyat yang Berijazah yang energinya sangat dahsyat & Agung menembus dimensi ghaib kerezekian(telah dibuktikan oleh ribuan anggota Anugerah Agung)

2) E book Panduan Buat Ibu Duit Berijazah Sangat Dahsyat,Berkhasiat Penderas Rezeki,Cepat Kaya,Hidup Sentiasa Berkecukupan,Meraih kesuksesan,Kunci Gerbang Harta Sejati. Menguasai Ilmu Wang Asma Karomah Pamungkas/Wang Bibit / Wang Balik / Ibu Duit (Bil Fuluz). Anda akan dibimbing secara spiritual dan praktikal panduan betul dan tepat serta diijazahkan Kunci Ilmu membuat Ibu Duit Wang Asma’ Karomah Pamungkas,dimana Tanpa melakukan ritual yang sulit kami jamin dalam waktu yang sangat singkat anda sudah mampu membuat wang Asma’ bertuah atas izin Allah semata.

3) E book Money Magnet dan panduan menggunakan Brainwave ini ada disertakan sekali bersama-sama dengan pesanan produk hebat ini!

Jangan menunda dan menunggu lebih lama lagi. Miliki "Produk Dahsyat" yang akan mengubah Hidup Anda sekarang juga!
Sampai jumpa, kita bertemu nanti di puncak sukses!


Salam Sukses

CARA PENGGUNAAN PRODUK TERAPI SAINTIFIK GELOMBANG OTAK ANUGERAH AGUNG

CARA PENGGUNAAN PRODUK TERAPI SAINTIFIK GELOMBANG OTAK

Dalam setiap pembelian aplikasi ini Anda akan memperoleh 1 Produk Brainwave yang berisi file aplikasi beserta petunjuk pemakaiannya. File yang berisi di Brainwave tersebut dapat diputar di CD Player, CD/DVD-ROM di komputer, atau dapat di copy ke dalam MP3, MP4, MP5 HP yang mempunyai player MP3, iPod, dan lain-lain.

Cara penggunaan Terapi Gelombang Otak yang sedang anda baca sekarang ini boleh anda perolehi dari kami yang disertakan bersama-sama dalam setiap produk yang anda beli.

Player yang di Gunakan

Anda biasa menggunakan semua jenis media player yang boleh memainkan Digital Audio File. Mudahnya, semua player yang biasa memutar MP3 juga boleh di gunakan untuk mengaktifkan Brainwave Terapi Gelombang Otak ini. Mungkin anda menggunakan PC, Laptop, CD/DVD player biasa yang terhubung dengan TV, atau MP3 Player biasa seperti jenama iP0d dan Creative,Sony dsbnya. Tidak masalah anda menggunakan jenis apa, hasilnya sama saja.

Speaker atau Headphone?

Kerana Produk Brainwave Anugerah Agung ini di buat dengan dua teknologi sekaligus ( binaurual dan monourual beats), maka anda boleh memilih menggunakan speaker atau headphone. Kalau anda menggunakan headphone, perhatikan letak kanan dan kirinya. Headphone terdiri dari dua speaker kecil yang di beri tanda “R” untuk telinga kanan dan “L” untuk telinga kiri. Tidak di haruskan pakai yang stereo. Hanya saja untuk hasil yang lebih optimum dan lebih selesa di dengar telinga pakailah yang stereo. Dengan speaker stereo suara akan langsung masuk ke telinga tanpa tercampur suara lain, sehingga otak cepat tersimulasi.

Lebih di sarankan anda menggunakan headphone untuk menggunakan Terapi Brainwave ini. Terutama jika anda berada pada tempat yang banyak suara mengganggu. Atau menghindari suara ini di dengar oleh orang yang tidak siap mendengarkannya. Ingat, Terapi Sainfitik Brainwave Anugerah Agung ini adalah untuk terapi bukan suara muzik pada umumnya.

DILARANG MEMANDU


CD Terapi Gelombang Otak memberikan afirmasi yang terdengar maupun tidak oleh telinga, tetapi dapat terdengar jelas oleh fikiran bawah sedar kerana affirmasi dimasukkan ketika otak berada dalam gelombang alpha.Tidak di anjurkan melakukan Terapi Brainwave ketika sedang memandu kenderaan, kerana ketika melakukan terapi anda masuk dalam gelombang hipnosis.

PERHATIAN !

Sebelum Mendengarkan Terapi Brainwave/Gelombang Otak:

• Penggunaan headphone yang berkualiti akan membuat latihan anda menjadi lebih efektif.
• Walaupun Terapi Brainwave banyak manfaat kesihatan yang boleh diperolehi dengan mendengarkannya. Terapi Brainwave ini tidak dimaksudkan untuk menggantikan tindakan pengubatan kedoktoran.
• Terapi ini dapat di gunakan juga sebagai environmental music untuk membersihkan, menyeimbangkan dan menenteramkan suasana (enersi) di ruangan. Pilihlah Produk Brainwave yang serasi sesuai keperluan, perdengarkanlah Terapi Brainwave melalui speaker terbuka 30 minit sebelum ruangan digunakan dan jika dimungkinkan selama ruangan digunakan.

Ketika Mendengarkan Terapi Brainwave/Gelombang Otak:
• Dengarkanlah BRAINWAVE/MIND SYNC ini dengan sikap ikhlas terbuka
• Hayati sepenuhnya semua suara yang tertangkap oleh telinga Anda
• Dalam mendengarkannya, atur posisi sikap seselesa mungkin. Dengan duduk berdiri dan lainnya. Jika didengarkan sambil bekerja, atur volume sesuai dengan keinginan Anda. Bayangkan dan hayati (visualisasi dan afirmasi) doa dan harapan sesuai dengan keinginan Anda
• Jika fikiran-fikiran yang tak diundang datang.. Biarkan saja.. dan, dengan lembut kembalikan fokus Anda pada penghayatan indera pendengaran Anda
• Jika anda mendengarkannya di tempat umum maka pakailah Headphones, alasannya untuk meminimumkan gangguan suara dari luar. Dengan menggunakan headphones di tempat umum, suara akan langsung masuk ke kepala (otak) tanpa terganggu dengan gelombang suara lain.Alasan lainnya: terapi ini menggunakan gelombang untuk menstimulasi otak kita. Beberapa orang yang sensitif dapat merasakan ketidakselesaan di tubuh fiziknya ketika mendengar Brainwave ini, sehingga ia mungkin saja bersikap antipati.

CATATAN

Mengingat produk Brainwave ini boleh diperdengarkan tanpa menggunakan headphone, saran-saran berikut berlaku untuk pengguna maupun untuk mereka yang berada di sekitarnya. Harap berhati-hati ketika mendengarkan rakaman yang boleh mengubah gelombang otak dimana terdapat orang lain di sekitar Anda. Harap dipastikan bahawa mereka tidak mudah terkena kekejangan (seizures) dan dengan selesa bersedia menerima bahwa gelombang otaknya sedang disimulasi.

Terapi Brainwave tidak dianjurkan untuk diperdengarkan kepada :

• Penderita epilepsi
• Pengguna alat pacu jantung
• Mereka yang mudah mengalami kekejangan (seizures)

Dianjurkan konsultasi ke doktor sebelum menggunakan Terapi Brainwave, bagi mereka :

• Mereka yang sedang dalam perawatan pengubatan doktor
• Wanita hamil*
• Usia dibawah 18 tahun*

*Hanya untuk langkah berjaga-jaga, meskipun efek negatifnya hampir tidak pernah terdengar. Sebelum menggunakan Brainwave, pengguna dibawah usia 18 tahun dan wanita hamil disarankan untuk konsultasi ke doktor untuk diperiksa terhadap kemungkinan mengalami kekejangan (seizures).

Berikut adalah pertanyaan yang sering kami terima dari pengunjung www.anugerahagung2u.com:

Tanya: Bagaimana cara pemakaian Terapi Saintifik Gelombang Otak dan jangka waktu pemakaiannya?

Jawab: Pemakaian Terapi Gelombang Otak boleh di dengarkan dengan:

• Memakai headphone stereo (sistem Binaural Beat).Pemakaian Terapi Gelombang Otak dengan Binaural Beat memrlukan dua headphone stereo (kiri dan kanan) atau pemasangan pembesar suara (speaker) yang dipasang tepat disamping kiri dan kanan
• Dengan sistem Isochronics. Cukup yang speaker/headphone mono atau 1 headphone atau mono-speaker saja
Adapun waktu jangka waktu pemakaiannya cukup sehari sekali atau dua dua kali. Lebih Lengkap cara penggunaan Brainwave ini ada diterangkan dalam E-Book Pdf yang disertakan bersama-sama dengan Produk Brainwave ini.

Tanya: Hasil terapi ini akan terasa setelah berapa waktu penggunaan?

Jawapan: Hasil akan bervariasi dari setiap pengguna. Adapun standard kesan atau hasil akan terasa setelah satu atau dua minggu pemakaian dengan sehari satu kali terapi atau dua hari sekali. Kecuali untuk terapi mengaktifkan hormon pertumbuhan,maka memerlukan waktu satu atau dua bulan untuk melihat hasilnya, bahkan sampai 4 bulan
.
Tanya: Apakah setelah terasa kesannya harus tetap di dengarkan?

Jawapan: Setelah terasa kesan/hasilnya silakan anda mengurangi jangka waktu penggunaanya. Misalnya seminggu dua kali atau sekali.Semakin lama boleh semakin di kurangi, dua minggu sekali, sebulan sekali dan begitu seterusnya.

Tanya: Apakah file Terapi Gelombang Otak ini dapat di pindah ke HandPhone dan apakah boleh di dengarkan pakai HP?

Jawapan: File boleh di pindah ke HP dan di dengarkannya atau di dengarkan menggunakan pemutar audio lainnya.Mungkin anda biasa menggunakan PC,laptop,CD atau DVD player yang terhubung dengan TV,atau MP3 Player kecil seperti iPod dan Creative,Sony dsbnya.

Tanya: Apakan saat tertidur atau sedang memandu kenderaan boleh melakukan terapi ini?

Jawapan: Tidak boleh. Tidak di anjurkan melakukan Terapi Brainwave sambil memandu, kerana sewaktu anda melakukan terapi Brainwave ini otak anda masuk dalam gelombang hipnosis.Teknologi Brainwave ini memberikan affirmasi yang terdengar mahupun tidak oleh telinga, tetapi dapat terdengar jelas oleh fikiran bawah sedar kerana affirmasi dimasukkan saat otak berada dalam gelombang alfa. Pilihlah waktu khusus yang sekiranya kita dapat melakukannya secara rutin. Sehingga hasil akan cepat terasa.

JANGKA WAKTU PENGGUNAAN

Jawapan:Untuk mendapatkan hasil yang sempurna, dengarkan BRAINWAVE dua kali sehari sambil menutup mata, dengan atau tanpa headphone. BOLEH juga mengaktifkan Brainwave sebagai background aktiviti anda.Terapi Brainwave ini akan terasa kesannya mengikut jenis Brainwave yang diambil,sebagai contoh,kalau untuk Attract Love,hanya dalam 10 hari sudah Nampak kesannya,untuk mengatasi stress,self confidence dll hanya dalam 1-3 hari,Brainwave Meditasi hanya dalam 20 minit sudah merasakan kesannya walau pertama kali menggunakannya,ada jugadalam satu atau dua minggu pemakaian dengan sehari di degarkan satu kali sehari atau dua kali sehari. Kecuali untuk membesarkan zakar, maka untuk melihat hasilnya perlu waktu satu atau dua bulan pemakaian bahkan sampai 4 bulan.

Tanya: Adakah kesan sampingan negatif dari terapi Brainwave ini?

Jawapan: Suara brainwave/gelombang otak ini sebagaimana muzik biasa,tidak ada kesan sampingan negatif pada otak manusia. Pada ketika anda mendengarkan Brainwave ini otak seakan-akan di aduk-aduk. Sehingga bagi penggunaan pada pertama kalinya biasa akan merasakan pusing dalam satu atau dua hari pertama. Rasa pening ini akan berangsur-angsur hilang. Orang-orang yang lebih peka atau sensitif pada awalnya merasakan ketidakselesaan tersebut, bahkan boleh juga yang di rasakan lebih dari itu. Merasakan mual, ingin muntah, tekanan di dada, anggota tubuh yang bergerak sendiri, dll. Hal ini sangat alami. Jika terjadi hal-hal itu pada anda, biarkan saja dan jangan dilawan. Kalau pusingnya tak tertahankan atau ingin muntah, hentikan dulu sejenak dan dengarkan lagi 1 jam kemudian. Jangan nanti bila mengalami keadaan sementara seperti ini lalu menjadi menghentikan penggunaan terapi ini kerana dengan demikian anda telah menciptakan mental block yang baru. Kami yakin dalam jangka waktu seminggu anda dapat beradaptasi dan terbiasa.

Tanya:Apakah mendapat kesan bagi orang lain yang tidak memesan Teknologi Brainwave ini cuba curi-curi mendengarnya atau menjualnya dengan menciplak tanpa atau dengan diketahui oleh pemesan yang diprogramkan namanya dengan Brainwave ini?

Jawapan:Tidak.Program Brainwave Anugerah Agung ini telah diprogram dengan Teknologi Saintifik dan Metaifizik atas nama pemesan program ini,jadi bila ada orang lain yang cuba menciplak,meniru,dsbnya terhadap Produk Brainwave ini,makanya tindakan mereka hanya sia-sia,kerana kesannya tiada dan tidak mendatangkan manfaat kepada penggunanya,kerana tidak mendapat produk “ORIGINAL” dari Anugerah Agung Spiritual Development Centre,lagi satu mereka mendapat rezeki yang “haram” dan tidak berkat kerana menjual produk tiruan yang pastinya tidak melalui kaedah yang betul,produk Brainwave ini menggunakan kaedah Teknologi Super Hiper Metafizik dan dipertenagakan dengan Energi Kalamullah,Energi Haqqul Yakin Anugerah Agung,untuk meningkatkan kesannya ke tahap optimum.PERHATIAN:Segala Produk Brainwave yang ada dalam program ini adalah Keluaran Anugerah Agung Spiritual Development Centre dan mempunyai “Proof of Master Resale Rights Purchase”(Resale Licence) untuk setiap Produk Brainwave yang dikeluarkan, produk-produk yang Keluaran Anugerah Agung Spiritual Development Centre perkenalkan melalui Website ini diperolehi secara sah dari UK dan memperoleh hak penggunaan sepenuhnya dari pencipta teknologi ini.

AMARAN KERAS!!!
BERHATI-HATI DENGAN PRODUK BRAINWAVE TIRUAN,KERANA BOLEH MEROSAKKAN GELOMBANG OTAK,DAPATKAN HANYA YANG ‘ORIGINAL’ DI ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE.


HARGA PRODUK ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY

Produk 1:
ANUGERAH AGUNG MIND-SYNC-MONEY MAGNET
(BRAINWAVE TECHNOLOGY)
Harga Produk:RM500

Produk 2:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY-KESUKSESAN
(LAW OF ATTRACTION)
Harga Produk:RM500

Produk 3:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
CONCENTRATION FOCUS & MEMORY
Harga Produk:RM350

Produk 4:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
SUPER MEMORY BOOSTER
Harga Produk:RM250

Produk 5:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
SPEED READING +BLITZ READING(Super Hots)
Harga Produk:RM350

Produk 6:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
EASY DEEP SLEEP
Harga Produk:RM250

Produk 7:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
MANAGEMENT STRESS
Harga Produk:RM250

Produk 8:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
AURA ATTRACT LOVE
Harga Produk:RM500

Produk 9:
SUPER SELF CONFIDENCE
Harga Produk:RM250

Produk 10:
BRAINWAVE MEDITASI TINGKAT GRAND MASTER &
SUPER GRAND MASTER
Harga Produk:
Produk 1(Brainwave Meditasi Tingkat Grand Master)-RM200
Produk 2(Brainwave Meditasi Tingkat Super Grand Master)-RM350

Produk 11:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
MEMBESAR DAN MEMANJANGKAN ZAKAR
Harga Produk:RM500

Produk 12:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
HEALING ADJUSTMENT
Harga Produk:RM350

Produk 13:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
SUPER CHARGER
Harga Produk:RM250

Produk 14:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
PUBLIC SPEAKING IMPROVEMENT
Harga Produk:RM350


PERHATIAN:
PIHAK ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE TIDAK PERNAH MELANTIK SESIAPA UNTUK MENJADI WAKIL MENJUAL PRODUK BRAINWAVE ENTRAINMENT ANUGERAH AGUNG INI,PRODUK INI HANYA BOLEH DIPEROLEHI DI ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE.

PUBLIC SPEAKING IMPROVEMENT

ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
PUBLIC SPEAKING IMPROVEMENT


Apabila disuruh untuk berucap di depan orang ramai pelbagai reaksi yang akan diberikan oleh setiap orang. Bagaimana dengan anda? Adakah anda rasa berdebar-debar, gementar dan takut? Sebenarnya setiap speaker samada yang baru, lama atau yang dikenali di seluruh dunia, semuanya mengalami peristiwa yang sama terutamanya rasa gemuruh untuk bercakap di khalayak awam.

Sesiapa juga tidak terkecuali mengalami perasaan tersebut. Dengan mempelajari teknik-teknik yang betul maka lama-kelamaan rasa gemuruh dan gementar dapat di atasi dan dikawal apabila telah terbina keyakinan diri setelah berulangkali berceramah.

Transformasikan Pengucapan Anda
Dengan Teknologi Saintifik Brainwave Public Speaking Improvement


Adakah anda merasakan mulut anda kering disebabkan takut,membuat anda sukar untuk berucap?
Anda merasakan suara atau tangan anda terketar-ketar(atau kedua-duanya)
Anda merasa gugup,panic,atau terlupa untuk mengucapkan sesuatu yang perlu anda suarakan?

Berita baik bagi anda yang menceburi bidang public speaking/pidato,masalah takut untuk berucap,panic dapat diatasi dengan menggunakan Teknologi Santifik Brainwae.. Gejala Perasaan negatif merasa tidak yakin dan rendah diri ini terletak di dalam minda bawah sedar, yang secara automatik membuatkan anda merasa tidak selesa dan gugup serta gementar,jadi Teknologi Brainwave adalah satu kaedah mengendalikan diri sangat berkuasa dan berkesan untuk mengatasi gejala-gejala ini.

Dengan menggunakan aplikasi ini Anda akan memperoleh manfaat :

Penonton akan merasakan kehebatan anda berucap dan penonton khalayak anda begitu mengkagumi anda dengan sambutan yang begitu hangat.
Gaya percakapan anda semakin mantap dengan jelas dan lantang , setiap kata-kata anda berserta dengan ruh, jiwa,emosi dan fikiran anda. Ini membustkan ucapan anda penuh dramatik dengan nada-nada yang pelbagai yang menjadikan ucapan anda 'HIDUP'.
'kuasa pandangan mata anda akan 'mengikat' khalayak anda untuk mendengar dan melihat anda dengan penuh minat
Anda akan memiliki karisma tinggi yang menarik dari segi penyampaian dan gerakan anggota badan juga dari aspek pertuturan dan emosi anda dan penonton amat menyukai ucapan anda di pentas.

BAGAIMANA CARA MENGGUNAKANNYA ?

Dalam setiap pembelian aplikasi ini Anda akan memperoleh 1 Produk Brainwave yang berisi file aplikasi beserta petunjuk pemakaiannya. File yang berisi di Brainwave tersebut dapat diputar di CD Player, CD/DVD-ROM di komputer, atau dapat di copy ke dalam MP3, MP4, MP5 HP yang mempunyai player MP3, iPod, dan lain-lain.

Cara penggunaannya juga sangat mudah :

• Ambil sikap santai, relax dan nyaman dengan cara berbaring, atau duduk. Lepaskan semua ketegangan anda sejenak.
• Dengarkan aplikasi tersebut melalui headphone. Harap diperhatikan posisi headphone jangan sampai tertukar, headphone yang digunakan untuk telinga kanan (Right) harus dipasang di telinga kanan dan headphone untuk telinga kiri (Left) harus dipasang di telinga kiri pula. Sebetulnya mendengarkan dengan speaker juga dapat dibenarkan kerana aplikasi ini dibuat dengan “Isochronic Technology”, namun Kami menyarankan menggunakan headphone untuk hasil yang lebih optimum.
• Aturlah dengan volume yang selesa di telinga Anda, tidak perlu terlalu kuat.
Tidak ada waktu khusus untuk terapi, Anda dapat melakukannya pada bila-bila masa saja. Namun Kami sarankan waktu terbaik untuk melakukan terapi adalah pagi, petang atau malam hari 30 minit sebelum tidur.

SUPER ENERGYZER

ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
SUPER ENERGYZER


MANFAAT PENGGUNAAN APLIKASI

Pernahkah Anda merasa jenuh, bosan, malas, tidak mempunyai mood, merasa tidak mempunyai energy, atau tidak bergairah dalam menjalani rutiniti pekerjaan Anda ?....

Aplikasi SUPER ENERGYZER sangat berguna untuk memberikan suntikan energi luarbiasa dan semangat kepada Anda dalam menjalani aktiviti keseharian. Dengan menggunakan aplikasi ini Anda akan memperoleh manfaat :

• Membangkitkan semangat bekerja.
• Menghilangkan perasaan tidak mood, malas,bosan.
• Membangkitkan perasaan bergairah


Stimulasi Isochronic Gelombang Otak ini memang dirancang untuk memberi Anda extra suntikan energy yang diperlukan untuk mendukung rutiniti kehidupan sehari-hari. Kami sarankan digunakan setiap pagi ketika hendak melakukan aktiviti dan siang hari pada saat Anda beristirehat.

GUNAKAN DAN RASAKAN………

BAGAIMANA CARA MENGGUNAKANNYA ?

Dalam setiap pembelian aplikasi ini Anda akan memperoleh 1 Produk Brainwave yang berisi file aplikasi beserta petunjuk pemakaiannya. File yang berisi di Brainwave tersebut dapat diputar di CD Player, CD/DVD-ROM di komputer, atau dapat di copy ke dalam MP3, MP4, MP5 HP yang mempunyai player MP3, iPod, dan lain-lain.

Cara penggunaannya juga sangat mudah :

• Ambil sikap santai, relax dan nyaman dengan cara berbaring, atau duduk. Lepaskan semua ketegangan anda sejenak.
• Dengarkan aplikasi tersebut melalui headphone. Harap diperhatikan posisi headphone jangan sampai tertukar, headphone yang digunakan untuk telinga kanan (Right) harus dipasang di telinga kanan dan headphone untuk telinga kiri (Left) harus dipasang di telinga kiri pula. Sebetulnya mendengarkan dengan speaker juga dapat dibenarkan kerana aplikasi ini dibuat dengan “Isochronic Technology”, namun Kami menyarankan menggunakan headphone untuk hasil yang lebih optimum.
• Aturlah dengan volume yang selesa di telinga Anda, tidak perlu terlalu kuat.
• Tidak ada waktu khusus untuk terapi, Anda dapat melakukannya pada bila-bila masa saja. Namun Kami sarankan waktu terbaik untuk melakukan terapi adalah pagi, petang atau malam hari 30 minit sebelum tidur.

SOUND HEALING ADJUSTMENT

SOUND HEALING ADJUSTMENT

Mempercepat Penyembuhan Penyakit

Detail Produk:

Nama Produk: Penyembuhan & Kesihatan
Set Keseluruhan: Brainwave + Ebook petunjuk penggunaan dan Ebook keterangan isi produk.


Keterangan:

Terapi kesihatan alternatif untuk lelaki dan wanita, segala usia. Baik digunakan oleh mereka yang sedang dalam proses penyembuhan (sedang sakit) atau untuk menjaga kesihatan (agar tidak mudah sakit). Brainwave Healing Adjustment ini akan merangsang otak anda menghasilkan gelombang tertentu yang dapat mengaktifkan daya sistem tubuh secara holistic (keseluruhan). Brainwave ini tidak dimaksudkan untuk menggantikan pengubatan medik. Brainwave ini hanya sebagai alternatif yang mempercepat penyembuhan dari dalam diri pesakit. Apapun gangguan kesihatan yang anda derita, dapat dibantu dengan mendengarkan Brainwave ini.

Sebenarnya ada banyak sekali manfaat dan banyak penjelasan ilmiah yang panjang mengapa hal itu boleh dirangsang dengan mendengarkan Brainwave Healing. Namun kerana keterbatasan waktu, kami langsung sebutkan saja berbagai manfaat Brainwave ini untuk diri Anda, tanpa memberi penjelasan panjang lebar. Inilah manfaatnya:

1. Memicu tubuh anda untuk menyembuhkan dirinya secara alami. Anda semua tahu, bahawa tubuh memiliki kemampuan untuk menyembuhkan diri. Ketika jari anda tersayat/terhiris pisau, tanpa perlu diubati pun akan sembuh dengan sendirinya. Kemampuan penyembuhan diri ini berbeza untuk setiap orang dan dipengaruhi oleh usia. Kanak-kanak pada umumnya punya kemampuan penyembuhan diri yang lebih baik daripada orang dewasa. Contoh yang sering anda lihat, adalah kalau kanak-kanak mengalami patah tulang, maka dengan waktu singkat dapat tersambung dan pulih seutuhnya, tetapi kalau orang tua yang patah tulang, sulit tersambung dan biasanya menyebabkan cacat. Namun dengan Brainwave ini, kemampuan penyembuhan diri anda (baik anak atau dewasa) dapat ditingkatkan.
2. Meningkatkan sistem kekebalan atau sistem imun, iaitu sistem perlindungan pengaruh luar biologis yang dilakukan oleh sel dan organ khusus pada suatu organisme. Jika sistem kekebalan bekerja dengan benar, sistem ini akan melindungi tubuh terhadap infeksi bakteria dan virus, serta menghancurkan sel kanser dan zat asing lain dalam tubuh. Jika sistem kekebalan melemah, kemampuannya melindungi tubuh juga berkurang, sehingga menyebabkan patogen, termasuk virus yang menyebabkan demam dan flu, dapat berkembang dalam tubuh. Sistem kekebalan juga memberikan pengawasan terhadap sel tumor, dan terhambatnya sistem ini juga telah dilaporkan meningkatkan risiko terkena beberapa jenis kanser.
3. Suara dalam Brainwave ini juga mengarahkan pesakit menjadi lebih rileks sehingga automatik menyihatkan jantung, mengurangi risiko serangan stroke, menormalkan tekanan darah dan melancarkan peredaran darah.
4. Mengurangi ketegangan sistem saraf dan meningkatkan kekuatan fizik.
5. Membuat tubuh anda lebih bugar, segar, dan memaksimumkan pembentukan energi pada otot.
Gunakan Brainwave ini seminggu 2 kali untuk menjaga kesihatan anda. Bagi anda yang sedang sakit, untuk mempercepat penyembuhan, sebaiknya Brainwave ini didengarkan setiap hari. Ingat, anda tetap tidak boleh meninggalkan pengubatan medik. Tetap periksa ke doktor jika anda sakit. Brainwave ini hanya pendamping untuk mempercepat proses penyembuhan diri dan menjaga kesehatan tubuh anda.

MANFAAT PENGGUNAAN APLIKASI

CELL HEALTH

Aplikasi gelombang otak berdurasi 12 minit berguna untuk merangsang otak menghasilkan hormon yang berfungsi membantu meregenerasi sel-sel tubuh lebih cepat sekaligus memberi nutrisi kepada sel tubuh Anda, sehingga tubuh Anda selalu merasa segar, kulit terasa lebih kencang, wajah lebih berseri-seri dan terlihat awet muda. Selain itu peremajaan sel-sel tubuh juga bermanfaat menghilangkan toksin / racun didalam tubuh kita.

HEAL ACCELERATOR

Aplikasi hanya digunakan khusus bagi Anda yang sedang sakit, atau sedang menjalani terapi medis baik untuk penyakit-penyakit fisik maupun untuk penyakit-penyakit kejiwaan. Aplikasi ini bermanfaat untuk membuat otak Anda memproduksi hormon tertentu yang berguna untuk membantu mempercepat proses penyembuhan.

IMMUNE BOOSTER

Bagi anda yang sehat, aplikasi ini sesuai untuk digunakan. IMMUNE BOOSTER membantu tubuh Anda memproduksi hormon pada saat Anda tidur yang bermanfaat untuk memperkuat sistem kekebalan tubuh anda, sehingga membuat tubuh lebih tahan terhadap penyakit. Namun aplikasi ini tidak boleh digunakan pada penderita Leukimia !!!
Anda dapat menggunakan semua aplikasi diatas atau salah satunya saja sesuai dengan keperluan Anda.

MR-P ENLARGER

MEMBESAR DAN MEMANJANGKAN ZAKAR

Nama Produk: MR-P Enlarger
Ukuran Keseluruhan: 540 MB Format MP3 dan WAV + Ebook petunjuk penggunaan,Ebook keterangan isi produk dan Ebook Panduan


Memperbesar serta memanjangkan Zakar.

Keterangan:

Brainwave Audio Gelombang Otak Terbaru- Male Penis Enlarger berfungsi merangsang otak untuk mendorong pertumbuhan hormon seks lelaki. Brainwave ini hanya untuk kegunaan lelaki sahaja dan sekali-kali tidak boleh didengarkan oleh golongan wanita, kerana boleh menjadikan wanita berperangai /berwatak seperti lelaki( tomboy). Jika anda menggunakan Brainwave ini, pastikan anda sudah punya pasangan atau sudah berumahtangga untuk menyalurkan nafsu seks anda. Ini demi kesihatan anda, kersna bila nafsu seks yang tinggi tidak tersalur pada tempat yang tepat maka akan mengakibatkan gangguan kesihatan.

Hormon seks merupakan zat yang dikeluarkan oleh kelenjar seks dan kelenjar adrenalin langsung ke dalam aliran darah. Mereka secara sebahagian bertanggungjawab dalam menentukan jenis kelamin janin dan bagi perkembangan organ seks yang normal. Mereka juga memulai pubertas dan kemudian memainkan peranan dalam pengaturan perilaku seksual.

Hormon-hormon seks utama dapat dibezakan menjadi estrogen atau androgen. Kedua kelas hormon ini ada pada lelaki dan wanita, namun dalam kadar yang berbeza. Kebanyakan lelaki memproduksi 6-8 mg testosteron (sebuah androgen) per hari, dibandingkan dengan kebanyakan wanita yang memproduksi 0,5 mg setiap hari. Estrogen juga ada pada kedua jenis kelamin, namun dalam jumlah yang lebih besar pada wanita. Meski sama-sama memiliki hormon seksual (testosteron) yang sama, namun ternyata lelaki dan wanita memiliki level yang berbeza, terutama pada mereka yang berbadan subur.

Menurut kajian menyatakan lelaki berbadan gemuk seringkali mengalami penurunan tajam tingkat testosteron. Sementara perempuan berbadan gemuk justeru mengalami peningkatan tingkat hormon seks yang jauh lebih tinggi dibandingkan perempuan dengan berat tubuh normal.

Dalam dua study terpisah yang diterbitkan Journal of Clinical Endoctrinology and Metabolism menunjukkan peningkatan risiko kesihatan baik bagi lelaki bertubuh gemuk mahupun perempuan berusia belasan tahun yang mengalami kegemukan (obesiti).

Testosteron adalah hormon utama seks pada lelaki, zat tersebut juga ditemukan dalam diri kaum perempuan. Hormon tersebut membantu mempertahankan massa otot dan kepadatan tulang dan mempertahankan daya seks serta energi fizik pada tingkat yang sihat.

Tingkat testosteron biasanya turun seiring bertambahnya usia pada kaum lelaki. Namun bagi mereka yang mengalami penambahan berat badan --setidaknya 13,6 kg bagi lelaki dengan tinggi sekitar enam kaki (1,83m)-- akan kehilangan testosteron sama banyaknya jika usia mereka bertambah 10 tahun, kata para ilmuwan dari New England Research Institues, yang melakukan study terhadap 1.667 lelaki.

Mereka yang mengalami kejadian traumatik, seperti kehilangan isteri juga mengalami penurunan tingkat testosteron dalam jumlah yang sama. Sementara itu perempuan bertubuh gemuk saat melalui masa puber memiliki masalah yang justru bertolak-belakang.

Para peneliti dari Universiti of Virginia dan beberapa universiti lain mendapati perempuan bertubuh gemuk memiliki dua sampai sembilan kali lebih banyak tingkat testosteron dibandingkan dengan perempuan berbadan normal.

Itu dapat mengganggu kesihatan reproduksi, mengakibatkan kesan yang tak diinginkan seperti pertumbuhan rambut secara berlebihan dan membuat mereka menghadapi risiko lebih besar untuk terserang diabetes, jelas para peneliti yang mengambil keseimpulan tersebut usai melakukan studi pada 104 perempuan.

Kenali Dulu

Sebenarnya rahsia dari keperkasaan lelaki terletak pada testosteron, yang merupakan hormon seks lelaki. Testosteron penting bagi perkembangan seorang anak lelaki menjadi lelaki dewasa selama masa kanak-kanak dan diperlukan untuk fizik, mental dan seksual seorang lelaki.

Selama ini testosteron yang diproduksi dalam testis lebih dikenal sebagai hormon seks padahal selain aktiviti seksual, testosteron memiliki banyak fungsi lain yang penting untuk kesihatan lelaki, sesuai dengan perkembangan tubuh lelaki, yang memberikan perubahan pada beberapa bahagian tubuh.

Misalnya, testosteron menyebabkan pecahnya suara dan menyebabkan suara lelaki menjadi dalam. Biasanya lebih jelas kelihatan pada lelaki akil baligh. Testosteron bertanggung jawab terhadap pembentukan rambut, janggut atau kumis; Membentuk dan memelihara struktur tulang; Membantu pembentukan sel-sel darah merah; Membentuk dan memelihara otot-otot; Mempertahankan daya ingatan, konsentrasi, keseimbangan mental, dan mempengaruhi mood (suasana hati); Penentu bentuk tubuh lelaki; dan pemain utama pengatur hasrat dan fungsi seksual.

Tingkat testosteron sendiri bervariatif terhadap beberapa lelaki, dengan perhitungan normal antara 12 dan 35 nmol/l. Sementara nilai di bawah 12 nmol/l perlu diubati, jika ada gejala kekurangan testosteron, yang biasanya lebih dikenal dengan hipogonadisme.

Hipogonadisme sendiri dibagi dalam dua kategori, primer dan sekunder, yang lebih ditentukan dengan level testosteron. Menurut keterangan Prof. Louis Goorenp, penulis 'Textbook of Men's Health' , mengatakan berkurangnya testosteron terjadi ketika testis tidak lagi berproduksi dalam jumlah memadai atau hanya sedikit, padahal rata-rata testis setiap harinya memproduksi sekurangnya 5-7 mg testosteron.

Hipogonadisme boleh bersifat congenital (ada sejak lahir) atau terjadi kerana sebab yang berhubungan dengan fungsi kelenjar hipotalamus pituitari pada otak, pertambahan usia, atau menderita penyakit. Gejala ini menyebabkan hilangnya kepadatan mineral tulang yang boleh mengakibatkan osteoporosis, hilangnya massa otot yang automatik menyebabkan fizik melemah.

Sementara menurut endokrinolog dari Vrije Universiti Medical Center, Amsterdam, Belanda, bila hasrat seksual hilang, terjadi disfungsi ereksi, otot-otot mengecil, lemak tubuh meningkat, mudah marah, depresi, anemia, osteoporosis, dan produksi sperma terganggu, ertinya terjadi proses hipogonadisme. Meskipun keadaan tersebut bervariatif pada setiap orang.

Bila level testosteron turun sebelum masa puber, kedewasaan seksual akan menurun, bahkan tidak muncul, meski tinggi badan tetap naik, dan suara berubah. Jika terjadi setelah masa puber (kerana faktor keturunan atau penyakit), gejala yang mungkin timbul berupa gangguan tidur, keletihan kronik, mudah tersinggung, lesu, nafsu seksual hilang, mudah tegang, muncul rasa panas di sekitar dada dan leher, disfungsi seksual, atau terus menerus berpeluh.

Gejala lain, menurunnya kekuatan otot dan genggaman, pertumbuhan janggut terhambat, dan prestasi secara keseluruhan menurun. Kulit menjadi kering dan kasar, berat badan bertambah secara bertahap, massa otot hilang, dan lemak semakin bertambah, terutama di bahagian perut dan pinggul.

Selain itu, jika Anda mulai cenderung mudah mengeluh merasa tak puas, tak mampu berkonsentrasi dan mengingat dengan baik. Jika keadaan ini terus berlangsung, akan sangat mernyusahkan dan membuat hidup tak lagi selesa.

MANFAAT PENGGUNAAN APLIKASI

BERCINTA di ranjang merupakan aktiviti seksual paling menyenangkan bagi setiap pasangan. Sayangnya, aktiviti yang sering kali dilakukan setiap malam itu tak selamanya membuat pasangan berghairah.

Banyak para lelaki mempunyai masalah yang berbeza ketika ghairah seksnya menurun. Ingin mengetahui alasan di balik ghairah seks lelaki menurun? Semak ulasan berikut :

Rasa Cemas

Rasa cemas atau stress boleh menjadi salah satu penyebab pasangan tak menikmati setiap rangsangan yang Anda salurkan. Saat itu pasangan menjadi tak mampu berkosentrasi, sehingga Mr P-nya pun tak mampu ereksi. Tak hairanlah bila hubungan badan Anda dan pasangan menjadi tak menarik lagi.

Depresi

Depresi bukan masalah yang terlalu membimbangkan bagi setiap orang. Namun ketika depresi yang dialami pasangan tak kunjung reda, maka secara tidak langsung mempengaruhi hubungan seks di ranjang.

Ubat

Beragam ramuan ubat yang diberikan doktor, tanpa disedari dapat menurunkan ghairah seks lelaki. Salah satunya ubat mengurangi depresi. Selain itu, ubat hipertensi, ubat penenang, atau pil pencegah kehamilan juga boleh mengurangi ghairah seks.

Impotensi

Permasalahan paling sering dialami lelaki adalah impotensi /llemah syahwat /mati pucuk atau disfungsi ereksi. Impotensi memang tak ada kaitannya dengan masalah libido, melainkan ketidakmampuan seorang lelaki mencapai orgasme. Namun, masalah ini tetap menjadi perhatian khusus lelaki saat bercinta dengan pasangannya.

Biasanya, penyakit kanser prostat dan beragam faktor psikologi menjadi penyebab impotensi. Untuk itulah, Anda perlu membantu pasangan melalui masalah ini agar hubungan seks Anda berdua sempurna
Sesuai dengan namanya, aplikasi ini bermanfaat untuk meningkatkan prestasi daya seksualiti kaum lelaki. Dengan mempergunakan terapi ini maka otak anda akan menghasilkan hormon yang dapat menyebabkan timbulnya ghairah seksual yang menggebu-gebu. Sangat berguna bagi anda yang sedang mengalami masalah penurunan libido, terutama pada lelaki-lelaki diatas usia 40 tahun yang ingin merasakan kembali hasrat masa mudanya.

PERHATIAN : Bagi anda yang akan menggunakan aplikasi ini, maka anda harus mempunyai pasangan yang sah / isteri sebagai tempat untuk menyalurkan hasrat berahi anda, kerana ghairah yang tidak tersalur juga tidak baik buat kesihatan fizik dan mental. Bagi anda yang belum mempunyai isteri / pasangan sah atau mempunyai penyakit jantung tidak diperbolehkan untuk menggunakan aplikasi ini dan kami tidak bertanggungjawab terhadap penyalahgunaan tersebut.

BAGAIMANA CARA MENGGUNAKANNYA ?

Dalam setiap pembelian aplikasi ini Anda akan memperoleh 1 Produk Brainwave yang berisi file aplikasi beserta petunjuk pemakaiannya. File yang berisi di Brainwave tersebut dapat diputar di CD Player, CD/DVD-ROM di komputer, atau dapat di copy ke dalam MP3, MP4, MP5 HP yang mempunyai player MP3, iPod, dan lain-lain.

Cara penggunaannya juga sangat mudah :

• Ambil sikap santai, relax dan nyaman dengan cara berbaring, atau duduk. Lepaskan semua ketegangan anda sejenak.
• Dengarkan aplikasi tersebut melalui headphone. Harap diperhatikan posisi headphone jangan sampai tertukar, headphone yang digunakan untuk telinga kanan (Right) harus dipasang di telinga kanan dan headphone untuk telinga kiri (Left) harus dipasang di telinga kiri pula. Sebetulnya mendengarkan dengan speaker juga dapat dibenarkan kerana aplikasi ini dibuat dengan “Isochronic Technology”, namun Kami menyarankan menggunakan headphone untuk hasil yang lebih optimum.
• Aturlah dengan volume yang selesa di telinga Anda, tidak perlu terlalu kuat.
• Tidak ada waktu khusus untuk terapi, Anda dapat melakukannya pada bila-bila masa saja. Namun Kami sarankan waktu terbaik untuk melakukan terapi adalah pagi, petang atau malam hari 30 minit sebelum tidur.

GABUNGAN TEKNOLOGI SAINTIFIK & METAFIZIK
BONUS EBOOK TEKNOLOGI METAFIZIK UNTUK ZAKAR ANDA


Program Rahsia Zakar Super Extra POWER
(Kuat Seks Multi Orgasme 8x-11x)


Ini adalah perkara yang paling mustahak dan antara punca kegagalan ramai suami memberi kepuasan seks kepada isteri. Berbadan tegap dan sasa serta berstamina sahaja tidak memberi makna jika zakar anda pendek, kecil, lembik, kepala zakar kuncup, cepat kendur, kurang tegang dan tidak maskulin, yang lebih parah.. MATI PUCUK!

" Dianggarkan lebih daripada 100 juta lelaki di seluruh dunia mengalami simptom atau penyakit mati pucuk! Tidakkah sepatutnya anda mempunyai peluang untuk mengelakkannya daripada berlaku ke atas anda ? "
Anda memang perlukan zakar yang benar-benar mantap dan power untuk memberi kenikmatan seks luar biasa kepada isteri anda. Jika zakar anda tidak berfungsi dengan baik, anda perlu lakukan sesuatu untuk memperbaiki prestasi zakar anda.

"Kajian mendapati 95% lelaki pada usia 28 tahun mengalami sindrom zakar tidak tegang sepenuhnya seperti ketika berusia awal 20an! Pada usia 35 tahun ketegangan akan menurun 1/10 daripada ketegangan biasa. Semakin lanjut usia kadar ketegangan zakar akan berkurangan dengan lebih drastik! Tidakkah anda ingin mengekalkan ketegangan maksimun zakar anda tanpa mengira berapa usia anda?"

Jangan biarkan masalah zakar anda begitu sahaja. Kelak anda juga yang merana. Jika zakar dah "mati" tiada maknanya menjadi lelaki! Jadi sebagai SUAMI TERHEBAT anda harus sentiasa menjaga "nyawa" anda yang satu tu.

Jika diberi peluang mahukah anda memiliki zakar yang lebih besar, lebih panjang dan kepala zakar lebih kembang? Teringinkah anda memiliki zakar yang nampak lebih seksi, mengiurkan, menghairahkan dan nampak lebih 'jantan' (lebih kental, padat dan berotot sasa)?

Inilah ILMU SPIRITUAL RAHSIA KUAT SEKS MULTI ORGASME 8X-11X yang anda mesti dapatkan segera!

YURAN KURSUS:RM150 (tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)PROGRAM INI DIBERI PERCUMA KEPADA ANDA BAGI YANG MEMESAN BRAINWAVE MR-P ENLARGER INI.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Ilmu Spiritual Rahsia Kuat Seks Multi Orgasme 8x-11x Anugerah Agung,VCD Tutorial,Air pembangkitan dll*

RAHSIA TAHAN LAMA(STEALTH POWER)

Anda baru mula berdayung. Baru berapa dayungan yang semberono tiba-tiba… mani anda dah terpancut keluar iaitu kira-kira 1.59 minit tak sampai pun 2 minit, satu rekod baru buat anda. Anda mengigil kenikmatan sementara isteri anda terkebil-kebil dalam kehampaan dan kekecewaan… Nampak apa masalahnya? Berita buruk buat anda… ANDA DISAHKAN MENGALAMI EJAKULASI TIDAK MATANG! Dan semua isteri amat tidak berpuas hati kepada suami begini. Apalah yang diharapkan oleh seorang isteri jika tak sampai 2 minit suami dah terkulai layu.

"Lebih kurang 85% lelaki enjakulasi dalam tempoh 2 - 3 minit sahaja selepas berdayung! Sejujurnya mampukah anda memuaskan isteri anda dalam tempoh sesingkat itu?"

Tahukah anda setiap wanita memerlukan sekurang-kurangnya 15 minit untuk dirangsang dan memerlukan sekurang-kurangnya 15 minit lagi untuk mencapai klimaks. Sungguh menghampakan dan memalukan apabila suami menghadapi masalah terpancut awal. Suami asyik makan sorang sahaja sedangkan isteri makan hati menjeruk rasa…

Jangan biarkan ia berlarutan. Mungkin isteri anda tidak pernah merungut tentang masalah anda. Tetapi jauh dilubuk hatinya dia amat mendambarkan agar suami melakukan sesuatu untuk mengatasi masalah itu agar dia mampu menikmati kepuasan seks yang tidak pernah dikecapinya selama ini. Inilah harapan setiap isteri yang mempunyai suami yang mengalami masalah ejakulasi tidak matang. Jika anda merasakan bahawa anda tergolong dalam suami sebegini, anda perlu lakukan sesuatu sebelum isteri anda mula mencari alasan untuk tidak melayan anda malam ini!

Persoalannya, dapatkah masalah ejakulasi tidak matang ini boleh diatasi? Jawapannya YA. Memang boleh! Malahan anda mampu bertahan lebih lama sehingga 1 jam berdayung. Nak tahu rahsianya?

Inilah yang anda cari-cari selama ini.

Rahsia Seks Tahan Lama

" Cepat KLIMAKS, Seringkali TEWAS ketika bersama? Isteri mengadu TIDAK PUAS dan LAMBAT KLIMAKS?! Rahsia Seks Tahan Lama kini TERBONGKAR! Suami mampu bertahan lebih dari 1 jam lamanya ! Isteri dijamin puas tak terkata... Ucapkan selamat tinggal kepada sindrom terpancut awal buat selama-lamanya. Dapatkan ILMU SPIRITUAL RAHSIA SEKS TAHAN LAMA Sekarang Juga! "

Kaedah adalah secara spiritual melalui method doa dan amalan spiritual Islam.

YURAN KURSUS:RM130 (tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)PROGRAM INI DIBERI PERCUMA KEPADA ANDA BAGI YANG MEMESAN BRAINWAVE MR-P ENLARGER INI.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Ilmu Spiritual Rahsia Seks Tahan Lama Anugerah Agung,VCD Tutorial,Air pembangkitan dll*


Rahsia Membesar Alat Kelamin secara Spiritual

" Ilmu Spiritual Mujarab dan Mustajab terkini untuk MEMBESAR dan MEMANTAPKAN alat kelamin dengan amalan MUDAH, SELAMAT dan DI JAMIN BERKESAN. Anda boleh BUKTIKAN keberkesanannya. Lakukannya sendiri tanpa pil, minyak dan peralatan. Dapatkan RAHSIA ILMU SPIRITUAL MEMBESAR ALAT KELAMIN TERBONGKAR Sekarang! Untuk menjadikan zakar anda besar sehingga ukur lilit 4 inchi maka anda boleh menggunakan amalan ini. Insya Allah isteri anda akan merasa takjub atau tidak tertahan dengan apa yang dirasakan.Sangat dahsyat. Halal untuk pasangan berumahtangga sahaja.

YURAN KURSUS: RM 89(tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)PROGRAM INI DIBERI PERCUMA KEPADA ANDA BAGI YANG MEMESAN BRAINWAVE MR-P ENLARGER INI.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Kitab Rahsia Membesar Alat Kelamin Secara Spiritual Anugerah Agung ,VCD Tutorial,dll.*


Rahsia Memanjang Alat Kelamin secara Spiritual

" Ilmu Spiritual Mujarab dan Mustajab terkini untuk MEMANJANG SERTA MENGUKUHKAN alat kelamin dengan amalan MUDAH, SELAMAT dan DI JAMIN BERKESAN. Anda boleh BUKTIKAN keberkesanannya. Lakukannya sendiri tanpa pil, minyak dan peralatan. Dapatkan RAHSIA ILMU SPIRITUAL MEMANJANG ALAT KELAMIN Sekarang! Keilmuan ini merupakan kaedah kebatinan secara ghaib,dengan kaedah tertentu dalam amalan ini akan memberikan satu perasaan yang ajaib pada isteri anda sewaktu anda berjimak,dia akan merasakan seolah-olah zakar anda menjadi panjang dan tidak tertahan dibuatnya. Halal untuk pasangan berumahtangga sahaja.

YURAN KURSUS: RM 89(tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)PROGRAM INI DIBERI PERCUMA KEPADA ANDA BAGI YANG MEMESAN BRAINWAVE MR-P ENLARGER INI.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Kitab Berwarna Kitab Rahsia Memanjang Alat Kelamin Secara Spiritual Anugerah Agung,VCD Tutorial,dll.*


Anda Mampu Menjadi SUAMI GAGAH HEBAT PERKASA DIRANJANG...

Itulah antara BEBERAPA RAHSIA UNTUK MENJADI SUAMI YANG BERGELAR SANG PESONA RAJA ARJUNA yang wajib anda kuasai untuk menjadi suami yang cukup hebat di ranjang. Alahai mudahnya… tetapi malangnya rahsia mudah ni pun masih ramai suami yang FAIL! Anda perlu ingat bahawa jangka hayat perkahwinan anda amat bergantung kepada kemampuan seks anda. Kenapa?...

Wanita zaman sekarang lebih terbuka dan lebih demanding dalam soal seks. Mereka tahu hak-hak mereka sebagai seorang isteri. Jika anda hanya mampu memberikan harta kekayaan sahaja kepada mereka, mereka juga boleh mendapatkannya sendiri. Malah ada isteri yang bergaji jauh lebih besar dari gaji suami sebulan. Apa yang mereka perlukan dari seorang suami adalah lebih dari itu. Mereka perlukan belaian kemesraan, perhatian dan seorang teman sejati yang mampu membahagiakan mereka. Mereka perlukan kasih sayang anda.

Apalah erti hidup berumahtangga jika anda tidak mampu memberi kepuasan seks kepada isteri anda. Alamat hai… hai… bye… byelah jawabnya. Jangan pula menyesal di kemudian hari apabila mahligai perkahwinan yang dibina atas dasar cinta yang mendalam akhirnya musnah kerana isteri anda keluar ikut pintu belakang dengan mat indon atau mat bangla.

Kami doakan perkara seperti ini tidak berlaku kepada rumahtangga anda. Nauzubillah… Tetapi sanggupkah anda menanggung risiko ditinggalkan isteri kerana dia sudah muak dan jemu dengan prestasi anda di ranjang. Apalah yang diharapkan oleh seorang isteri yang bergelora nafsu syahwatnya jika anda hanya mampu bersetubuh lebih kurang dari 1 minit dan hanya tahu berjimak dengan satu teknik sahaja setiap malam bertahun-tahun lamanya. Anda sendiri dapat bayangkan betapa sedih dan kecewanya perasaan isteri anda kerana tidak pernah mengecapi nikmat orgasma walaupun sekali sepanjang mendirikan rumahtangga.

Inilah peluang keemasan anda untuk membuktikan bahawa anda sememangnya SANG RAJA ARJUNA yang mampu membahagiakan isteri yang amat dicintai serta mampu memberikannya nafkah batin seperti yang selayaknya. Berilah dia sentuhan keramat anda malam ini juga dan anda akan lihat keceriaan memancar diwajahnya sepanjang hari. Dan si dia akan lebih menyayangi dan memberi kasih sayang dengan sepenuh jiwa dan raganya kepada anda. Bukankah ini yang diimpikan oleh seorang suami?

BRAINWAVE MEDITASI TINGKAT GRAND MASTER &

BRAINWAVE MEDITASI TINGKAT GRAND MASTER &
SUPER GRAND MASTER


Picture of a neuron:

Below are some typical recordings of brainwave states by the EEG:

More modern EEG recordings:



Keterangan:

Teknologi Brainwave ini diperuntukkan para pengamal meditasi, tenaga dalam, tai chi, chiqong, rei ki, dan semua orang yang ingin secara cepat menurunkan gelombang otaknya ke gelombang alfa dan theta.

Untuk apa melatih meditasi / menurunkan gelombang otak ?

Pernahkah Anda mengalami bencana yang datang beruntun dalam satu hari. Sebagai contoh, ketika Anda harus memberikan presentasi penting bagi kemajuan karier, tiba-tiba datang panggilan telepon dari rumah yang mengkhabarkan bahawa ada ahli keluarga anda emergency dibawa ke hospital kerana diserang stroke.

Pada ketika muncul banyak masalah, baik di pejabat mahupun di rumah, kita cenderung bereaksi dengan panik dan memunculkan emosi negatif. Padahal kepanikan justeru membuat kita semakin sulit berkonsentrasi. Jika konsentrasi hilang, kita menjadi semakin cemas.

Apa yang boleh anda lakukan dalam mengatasi keadaan sedemikian?

Sebenarnya hal-hal semacam itu akan lebih mudah diatasi kalau kita memahami cara bekerjanya otak. Kita perlu memiliki kemahiran mengendalikan gelombang otak yang boleh memudahkan kita menenangkan diri di saat panik.

Dengan memahami posisi gelombang otak, kita mampu mengatur mood sehingga selalu merasa bahagia, juga sukses dengan setiap hal yang kita lakukan. Untuk mencapai kebahagiaan melalui pengendalian gelombang otak, kita boleh belajar dari anak-anak. Pernahkah Anda memperhatikan anak-anak ketika sedang bermain dengan teman-temannya? Lihatlah betapa mudahnya mereka tertawa bahagia. Meskipun mungkin baru saja saling mencakar dan sama-sama menangis, tapi beberapa minit kemudian mereka seolah-olah sudah melupakan tangisan dan sudah kembali bermain bersama dengan temannya.

Hal itu kerana anak-anak masih mudah menyelaras gelombang otaknya memasuki frekuensi alpha-theta. Frekuensi alpha-theta ini normalnya kita alami ketika sedang rileks, melamun dan berimaginasi. Berbeza dengan gelombang beta yang dominan ketika kita dalam keadaan sedar sepenuhnya dan lebih banyak menggunakan akal fikiran.

Memasuki frekuensi alpha-theta itu sebenarnya merupakan kemahiran manusia yang alami. Namun, ketika mulai sekolah, kita terpaksa menyelaras gelombang otak yang dominan beta. Jadi, begitu menjadi orang dewasa , kemahiran memasuki gelombang alpha-theta itu hilang.
Apalagi desakan kehidupan moden membuat fikiran orang terfokus untuk bekerja keras demi tuntutan material dan kehidupan yang konsumtif meskipun terpaksa mengurangi waktu tidur dan istirehat. Padahal sewaktu tidur manusia seharusnya merasakan keempat frekuensi. Dari frekuensi beta di mana kita dalam kesedaran penuh, gelombang otak turun ke alpha ketika kedua mata tertutup, lalu masuk ke theta, dan akhirnya ke delta saat kita tertidur pulas tanpa mimpi. Kerana waktu tidur kurang, maka kita cenderung kurang mengalami gelombang alpha-theta, akibatnya kita makin mudah stress.
Alpha-Theta, membuat tenang, bahagia dan kreatif. Kemampuan untuk secara sementara mengubah kesedaran diri satu frekuensi ke frekuensi yang lain adalah kemahiran yang sangat penting, kerana kesannya akan membantu menyeimbangkan otak, hati, dan jiwa. Kemahiran itu membuat seseorang menjadi pandai membaca situasi dan pandai menempatkan diri dalam suasana apapun sehingga seolah-olah selalu berada di tempat yang tepat pada waktu yang tepat. Tentunya hal itu sangat penting untuk mendaki tangga kesuksesan dan mencapai kebahagiaan.

Ketika masalah berdatangan dan mulai merasa stress, itulah saat yang tepat untuk mulai rileks,menurunkan vibrasi otak dan memasuki frekuensi alpha-theta. Begitu juga ketika pekerjaan kita memerlukan fikiran-fikiran kreatif. Memasuki kedua frekuensi itu akan membantu memunculkan inspirasi yang kita perlukan.

Menarik lagi, kedua frekuensi tersebut juga merupakan pintu gerbang menuju fikiran bawah sedar yang diperlukan untuk melakukan self hypnosis, mendapatkan intuisi dan melakukan penyembuhan.

Masalahnya bagaimana caranya memasuki frekuensi alpha-theta dengan cepat?

Sebenarnya usaha untuk memasuki level alpha-theta secara sedar telah dilakukan orang sejak lama, iaitu dengan kebiasaan berzikir yang membuat doa makin khusyuk, latihan-latihan meditasi, pernafasan, atau taichi dan sebagainya.

Latihan-latihan itu sangat membantu meningkatkan kemampuan kita untuk mengubah kesedaran otak. Para penyembuh/perawat yang menggunakan energi dan tenaga dalam, kerana profesi pekerjaannya umumnya telah menuai kemahiran ini secara automatik.

Selain cara-cara tersebut, otak juga dapat dilatih dengan teknologi gelombang otak. Caranya iaitu dengan melakukan entertainment. Iaitu istilah yang digunakan untuk melatih belahan otak kiri dan otak kanan agar mahu bekerja sama dengan baik. Otak dengan tingkat kerjasama yang tinggi, umumnya akan membuat orang melihat kehidupan dengan lebih objektif, tanpa ketakutan dan kecemasan.

Selain lebih mudah memasuki gelombang khusyuk atau rileks yang dalam, juga memiliki kemampuan memfokuskan konsentrasi yang lebih baik. Selain itu kerana gelombangnya lebih sinkron dan seirama, otak akan mengeluarkan senyawa kimia penyebab rasa nyaman dan nikmat dalam jumlah besar sehingga terjadi relaksasi secara alami. Nampaknya mereka yang tidak terbiasa dengan latihan-latihan meditasi, pernafasan, tai chi, dan lainnya cara ini sangat membantu.

MANFAAT PENGGUNAAN APLIKASI

Bagi anda yang gemar meditasi, aplikasi ini memang dirancang untuk anda. Gunakanlah aplikasi ini ketika anda bermeditasi dan akan mempercepat anda mencapai kondisi relax dan membawa meditasi anda ke tingkat yang lebih mendalam.

Meditasi adalah satu teknik konsentrasi yang memfokuskan pada bunyi, visualisasi, pernafasan dan juga gerakan tertentu bertujuan untuk meningkatkan tahap kesedaran fikiran, mengurangi stress, membuatkan kita lebih tenang dan meningkatkan tahap kesedaran spiritual. Meditasi juga disebut suatu seni mengosongkankan fikiran (the art of silencing the mind). Apabila kita dapat mengosongkankan fikiran tahap konsentrasi akan meningkat dan kita akan mengalami ketenangan yang mendalam.

Bagi anda yang awam mengenai meditasi, akan kami jelaskan sedikit kegunaan meditasi dari sisi kesihatan adalah sebagai berikut :

Dapat memperkuat daya konsentrasi dan fokus
Mencapai keadaan tubuh dalam keadaan sangat relax
Mengurangi tekanan fikiran, stress yang diakibatkan oleh rutiniti anda
Memperlancar peredaran darah, sehingga tubuh lebih sihat
Menstabilkan detnyutan jantung
Menimbulkan perasaan damai dan tenang

Dengan rutin melakukan meditasi, anda akan terbebas dari penyakit mental yang berupa stress, kecemasan, ketakutan, dan lain lain. Sehingga secara automatik akan memperkecil risiko penyakit jasmani yang dipicu oleh penyakit mental tersebut, iaitu hipertensi, serangan jantung koroner.

BAGAIMANA CARA MENGGUNAKANNYA ?

Dalam setiap pembelian aplikasi ini Anda akan memperoleh 1 Produk Brainwave yang berisi file aplikasi beserta petunjuk pemakaiannya. File yang berisi di Brainwave tersebut dapat diputar di CD Player, CD/DVD-ROM di komputer, atau dapat di copy ke dalam MP3, MP4, MP5 HP yang mempunyai player MP3, iPod, dan lain-lain.

Cara penggunaannya juga sangat mudah & praktikal:

• Ambil sikap santai, relax dan nyaman dengan cara berbaring, atau duduk. Lepaskan semua ketegangan anda sejenak.
• Dengarkan aplikasi tersebut melalui headphone. Harap diperhatikan posisi headphone jangan sampai tertukar, headphone yang digunakan untuk telinga kanan (Right) harus dipasang di telinga kanan dan headphone untuk telinga kiri (Left) harus dipasang di telinga kiri pula. Sebetulnya mendengarkan dengan speaker juga dapat dibenarkan kerana aplikasi ini dibuat dengan “Isochronic Technology”, namun Kami menyarankan menggunakan headphone untuk hasil yang lebih optimum.
• Aturlah dengan volume yang selesa di telinga Anda, tidak perlu terlalu kuat.
• Waktu untuk mendengar Brainwave ini yang Terbaik adalah pada ketika sedang melakukan Latihan Meditasi/Tafakkur.

Ada dua Produk Anugerah Agung Brainwave-Mind Sync Activator-Meditasi:

1) Brainwave Meditasi Tingkat Grand Master -RM150
2) Brainwave Meditasi Tingkat Super Grand Master-RM350


Brainwave Meditasi Tingkat Super Grand Master-Brainwave Meditasi yang satu ini sangat luarbiasa kerana memberi kesan yang sangat cepat dan efektif,tidak kira anda sudah melakukan meditasi dalam beberapa tahun,atau anda baru berjinak-jinak atau baru pertama kali mencuba melakukan meditasi,Brainwave Tingkat Super Grand Master ini akan membantu anda untuk menstimulasikan gelombang otak anda pada tahap ideal untuk kesempurnaan sessi meditasi…hanya dalam beberapa minit sahaja.20 minit sessi meditasi menggunakan Teknologi Brainwave Anugerah Agung ini sangat sesuai dan pilihan yang sangat tepat kepada orang yang mempunyai jadual tugasan yang sibuk,yang sentiasa tidak mempunyai masa yang cukup untuk melakukan sesuatu yang sangat diperlukan untuk kesihatan dan peningkatan spiritual seperti Meditasi,Tafakkur akan tetapi masih tetap mahu merasakan pengalaman luarbiasa serta ingin mendapatkan segala kelebihan bila melakukan meditasi.Kesan 20 minit anda menggunakan Brainwave Meditasi ini sama seperti 7-10 tahun anda melakukan meditasi dengan cara biasa.Ini bukaan rekaan tapi fakta,rasakan sendiri pengalaman menggunakan Brainwave digabungkan dengan Meditasi Khusus Anugerah Agung.

BONUS ISTIMEWA

GABUNGAN TEKNOLOGI SAINTIFIK DAN METAFIZIK

E book Meditasi Nur Ilahi Anugerah Agung-berharga RM150 diberi percuma bila memesan Produk Brainwave Meditasi.

Manfaat “Pengaktifan / pembersihan” melalui Meditasi Nur Ilahi:

Pembersihan / penguatan cakra-cakra, lapis-lapis hati dan peningkatan kualiti energi batin.Memperkuatkan aura / cahaya diri.
Penciptaan daya tolak dari berbagai sumber penyakit fizik dan non fizik, tolak daya energi-energi negatif melalui pagar aura / cahaya tubuh.
Memperkuat daya indera ke –enam, mata ketiga, kepekaan tangan dan kepekaan batin (naluri). Memperkuatkan daya kundalini.
Pengubatan diri sendiri.
Pelancar proses akses energi Ilahi.
Bakar stress / gelisah / bingung / resah / gundah / insomnia / dll.
Perkuat Kharisma / wibawa / rasa segan pada orang lain.
Pembuka pintu berbagai hajat (rezeki / jodoh / keturunan / dll)
Mempunyai pertahanan diri yang ampuh dari segala serangan ghaib.
Mempunyai kekuatan tenaga dalam yang tinggi dll.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar